2015. december 9.

Nektek



Sziasztok! :) 

Nem is tudom hol kezdhetném. Lehet sokan most nem igazán kedveltek, mert nem egy ilyen végkifejletre vágytatok, de én mégiscsak ilyen keserédesnek szerettem volna megírni. Bár az utolsó fejezetben arról írtam, hogy főhőseink útjai elváltak egymástól, azért az utószóban igyekeztem célozni rá, hogy idővel újra egymásra találtak. Még ha ez sovány vigasz is. 

Hihetetlenül hálás vagyok a sok-sok feliratkozóért, megtekintésért, és hozzászólásért. Egy kicsit talán "kihaltunk" a végére de a kemény több hetes szünet sem tett jót a történetnek. Bevallom sokszor 
tényleg itt akartam hagyni. Aztán valahogy mégsem tettem. 

A testvérem unszolására választottam ezt a történetet, biztatott, hogy vállaljam be amikor először meséltem neki róla. Igaz már van egy másik változata a dolognak, de azt egyébként is át akartam írni, és itt volt rá az alkalom.
 Mindazonáltal nem tudtam, hogyan fogadnátok. Fanfic meg villogó fények. Nagyon húzósnak ígérkezett. El nem tudtam képzelni, hogy fogom szerethetővé tenni az egészet.
De. 
Meglepően jól ment. Legalábbis merem remélni.
 Persze gondolom akadtak akik itt hagytak az első pár fejezet után, mert ez valóban más volt a Photoshoot után! :) 
Akik viszont maradtak és támogattak azoknak örök hálám! 
Nem tűnök el ám! 

Louis főszereplésével indítottam egy új történetet, ami bár igazán hétköznapinak tűnik, nem lesz az. Szintén akad benne némi természetfeletti majd. És alapos szívfacsarás. De egyenlőre nem akarok részleteket lelőni, majd szépen apránként. 
Ha kíváncsiak vagytok rá itt  megtaláljátok


Tényleg köszönök nektek mindent,  gyönyörű kinézetet drága Leah és azoknak akik mindig bátorítottak például neked drága E.! 

Szófia 



Ui: A történetet egyébként egyetlen zene ihlette, és valahányszor leültem írni, ezt egyszer biztos meghallgattam. Itt megtaláljátok, ha van kedvetek indítsátok el, és hallgassátok meg! :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése